Informacje dot. obsługi interesantów

W związku ze stanem epidemii ogłoszonym na terenie Polski, informujemy, że Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do odwołania wykonuje swoje zadania z wyłączeniem bezpośredniej obsługi interesantów. Podstawową formą obsługi interesantów jest kontakt telefoniczny, mailowy, poprzez platformę ePUAP, SOW oraz za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Interesanci w wejściu głównym do budynku (od Al. 23 Stycznia) mogą pobrać dokumenty w formie papierowej, wypełnić poszczególne wnioski oraz złożyć dokumenty (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30).

Druki wniosków dostępne są również na stronie www.pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info w zakładce – formularze do pobrania.

Ponadto, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniach administracyjnych (art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego) czasowo wprowadzono procedurę wewnętrzną, zgodnie z którą:

  1. Podstawową formą zapoznania się stron z aktami postępowań administracyjnych jest forma elektroniczna,
  2. W sytuacji, gdy nie będzie możliwe zapoznanie się z aktami w formie elektronicznej, udostępniona zostanie dokumentacja w formie papierowej. Wgląd do dokumentów będzie możliwy w wyodrębnionej części budynku Starostwa Powiatowego w obecności pracownika urzędu, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty. Zainteresowana osoba uprawniona do przeglądania akt  przed wejściem do urzędu  zostanie poproszona o założenie maseczki ochronnej, rękawiczek oraz zostanie dokonany pomiar temperatury ciała.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *